Se pare ca in urmatorii 10 ani, o buna parte din motoarele diesel vor functiona cu presiuni de injectie ce vor ajunge la 2000 de bari. Vor exista si presiuni mai mari, insa acestea vor fi destinate doar motoarelor de mare performanta.
Sunt din ce in ce mai multe sisteme performante, printre care si sistemul common-rail crs-25 care este echipat cu un injector piezo Bosch ce functioneaza cu presiunea de injectie de 2500 de bari.
Datorita acestei presiuni, modelele piezo Bosch sunt ltima generatie de injectoare, fiind optimizate sa atomizeze carburantul in particule fine si sa imbunatateasca combustia.
Aceasta tehnologie ofera mult mai multe avantaje decat consumul redus de energie.
Dezvoltarea acestei tehnologii a inceput de la o presiune de 100 de bari, in 1922. Incet, s-a dezvoltat, ajungand la 300 de bari in 1975, la 900 de bari in 1989 si la 1750 de bari in 1996. In 1997 a aparut sistemul common rail cu 1350 de bari, ca in 2014 sa apara si cel de peste 2500 de bari.
Intr-un alt articol am discutat despre Cat de importanta este utilizarea sondelor lambda de calitate OE
Un procent de aproximativ 70% dintre masinile care sunt comercializate in tarile europene, sunt prevazute cu transmisii manuale. Pentru aceste…
Distributia masinii reprezinta un sistem auxiliar al motoarelor cu ardere interna. Componentele unui kit de distributie au rolul de a umple…
Cumparaturile pe internet au castigat o popularitate imensa printre oameni. Este considerata cea mai buna alegere pentru a cumpara si a vinde.…
Lasa un comentariu