Garantie

Garantie

  1. Garantii

A.T.U Leader Auto SRL cu sediul in Bucuresti, Str Valea Lunga Nr. 54-56, Sector 6, intregistrata la Registrul Comertului cu numarul  J40/10185/02.09.2014 si cod fiscal 33541371, declaram ca produsele comercializate de noi sunt conform cu prevederile din H.G. nr. 1.022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, impreuna cu prezenta factura la care se refera aceasta declaratie nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu specificatiile tehnice ale producatorului.

Prezentul certificat  de garantie are valoarea unei declaratii de conformitate find intocmit cu respectarea dispozitiilor Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, respectiv Directiva 1999/44/EC, O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, H.G. nr.1022/2002 si completandu-se, dupa caz cu dispozitiile acestora.

Dreptul de retragere se exercita in conformitate cu dispozitiile  O.U.G. nr. 34/2014.

Clientul are dreptul la o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul intervenit intre acesta si vanzator, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, prin orice declaratie neechivoca prin care isi exprima decizia de retragere, comunicata vanzatorului inainte de expirarea termenului de care beneficiaza.

Pentru retragerea din contract iti punem la dispozitie urmatoarele metode:

(I) Prin intermediul website-ului, sectiunea Contact / Scrie-ne un mesaj

(II) Poti printa si completa urmatorul document: autoatu-fisa-retur-marfa.doc;

(III) Dupa cum te-am obisnuit, iti vom confirma prin e-mail primirea cererii tale.

Iti recomandam sa incluzi numarul comenzii (ID-ul comenzii) sau numarul facturii, precum si numarul contului bancar (precizand cnp-ul si numele titularului ) catre care urmeaza sa se efectueze rambursarea. Conform legii, este nevoie de o  declaratie clara a retragerii tale din contractul de achizitie in cauza.

In urma retragerii din contract, iti vom rambursa totalul pieselor achizitionate fara a depasi data scadenta si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care am fost informati asupra deciziei de a te retrage din contract. Rambursarea se va realiza prin intermediul transferului bancar.

Ne rezervam dreptul de a amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate de catre cumparator si pot fi influentate de dimensiunea si greutatea produselor returnate. In orice situatie acestea nu ar trebui sa depaseasca 20-30 RON, indiferent de compania de curierat agreata. Produsele nu pot fi returnate si prin Posta Romana.

  • Vanzator: SC ATU LEADER AUTO SRL str. Valea Lunga nr 54-56, Sector 6, Bucuresti, cu inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/10185/2014 si cod fiscal nr. RO33541371 distribuitor autorizat piese auto.
  • Client: persoana fizica sau juridica care dobandeste, utilizeaza, ca destinatar final, produsele distribuite de catre vanzator.
  • Produse: piese auto de origine sau aftermarket, care corespund descrierii facute de vanzator, au aceleasi calitati ca cele prezentate clientului, corespund scopului solicitat de client vanzatorului si acceptat de acesta.
  • Certificat de Garantie: documentul care tine loc de contract intre SC ATU LEADER AUTO SRL si Client, pe baza caruia se acorda termenul de garantie. Certificatul de garantie se regaseste pe spatele facturii de vanzare catre client sau atasat facturii de vanzare.
  • Termen de Garantie: limita de timp, stabilita de legislatia romana in vigoare si de catre producator, in cadrul careia produsul achizitionat trebuie sa-si pastreze caracteristicile calitative prescrise, iar cumparatorul are dreptul la remedierea sau inlocuirea gratuita a acestuia in cazul in care remedierea nu este posibilia si daca deficientele nu-i sunt imputabile.
  • Termenul de garantie acordat de SC ATU LEADER AUTO SRL. se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 18 luni de la data înscrisa pe factura de vanzare.

- Termenul de garantie comerciala acordat de catre producator este de 12 luni pentru produsele noi.

- Termenul de garantie de conformitate este de 24 de luni conform legii nr. 449/2003 (r). Acest termen de garantie este valabil doar in cazul viciilor ascunse (defectelor de fabricatie) nu si in conditii de uzura normala.

- Termenul de valabilitate pentru lubrifianţi este de 36 luni de la data ambalarii, asa cum este mentionata pe ambalaj.

  • Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare.
  • Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiaza de garantie. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre(de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto(solutii spalare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi), stergatoare auto(parbriz, luneta, far, etc), elementele de aprindere(bujii), etc.
  • Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

Documente necesare:

  • Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de SC ATU LEADER AUTO SRL.
    Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
  • Factura si devizul de montaj completat cu numarul de kilometri de la bord din momentul montarii piesei; mentionam ca trebuie sa va asigurati ca Service-ul care va inlocuieste piesa noua trebuie sa detina autorizatie valabila de la
  • Registrul Auto Roman potrivit careia poate sa efectueze lucrari de reparatii si intretinere pentru modelul de autovehicul detinut de dumneavoastra (exemplu: Ford Fiesta 1989-1995; 1996-2000; 2000-2008; 2008-in prezent,
  • Opel Astra 1998-2005; 2005-2008; 2008-2011 etc);
  • Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester acolo unde este cazul, (ex. debitmetre, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc).
  • Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul.
  • Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul).
  • Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.
  • Toate piesele trimise din tara catre unul dintre sediile noastre vor avea achitata obligatoriu taxa de curierat la EXPEDITOR. SC ATU LEADER AUTO SRL va refuza coletele care vor sosi cu plata la destinatar!
  • In cazul unei piese originale FORD este necesara o poza (in format electronic sau in format clasic, pe hartie) a ceasurilor de bord in care sa se poata vedea clar numarul de kilometri din momentul constatarii defectarii reperului respectiv.

 

Autoatu.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  • Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata.
  • Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
  • Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
  • Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit.
  • Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului.
  • neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator.
  • Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.).
  • Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura.
  • Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
  • Piesele nu prezinta o uzura normala (fireasca).

3. Retururi de la client

Definitii

  • Retur: actiunea de returnare catre SC ATU LEADER AUTO SRL a pieselor achizitionate de clienti NUMAI din stocul SC ATU LEADER AUTO SRL, fara a face obiectul vreunei garantii.

Mod de operare retururi

  • Programul de primire a solicitarilor de retururi este de Luni pana Vineri intre orele 10.00-18.00, la sediul central si la oricare din punctele de lucru ale SC ATU LEADER AUTO SRL .
  • Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile.
  • Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
  • Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul, consilierul care a facut vanzarea) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail office@autoatu.ro
  • Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
  • Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
  • Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile.
  • Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier sau Urgent Courier la adresa: Str. Valea Lunga nr.54-56, sector 6, Bucuresti.
  • Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Timp de raspuns: Reprezinta perioada in care SC ATU LEADER AUTO SRL:

  • Receptioneaza produsul defect
  • Analizeaza tehnic defectul prin personalul autorizat
  • Returneaza produsul catre Client sau emite factura storno cu contravaloarea produsului declarat defect.
  • Timpul de raspuns nu include transportul de la Client catre SC ATU LEADER AUTO SRL si de la SC ATU LEADER AUTO SRL catre Client.

4. Cautiuni

Definitii

  • Cautiune: actiunea prin care un client returneaza catre SC ATU LEADER AUTO SRL un reper (piesa auto), un subansamblu sau un ansamblu defectat ca urmare a uzurii normale de functionare si primeste in schimb acelasi reper/subansamlu/ansamblu nou, platind catre SC ATU LEADER AUTO SRL doar diferenta dintre valoarea produsului nou si valoarea produsului defect returnat. Valorile produselor defecte ce sunt primite de catre SC ATU LEADER AUTO SRL sunt stabilite de producatorii, respectiv furnizorii acestor produse.

Conditii de acceptare a cautiunilor

       1.Criterii de acceptare a pieselor vechi:

  • Piesa trebuie sa fie asamblata si curata.
  • Piesa trebuie sa fie returnata in ambalajul original in care s-a livrat piesa noua.
  • Termenul de returnare a piesei vechi (cautiunii) este de 15 zile lucratoare de la data facturarii piesei noi.
  • Returnarea contravalorii piesei vechi se face in termen de 15 zile de la data predarii acesteia, in conditiile specificate la paragraful anterior, catre  SC ATU LEADER AUTO SRL

Aceste conditii sunt obligatorii iar nerespectarea lor conduce la pierderea cautiunii.

Din ziua prezentarii actelor sus mentionate impreuna cu piesa considerata defecta, SC ATU LEADER AUTO SRL va solutiona cererea de garantie in cel mult 15 zile, in functie de producatorul piesei in cauza. Termenul de 15 (cincisprezece) zile necesar solutionarii cazului de garantie incepe de la data la care dosarul a fost completat de client cu toate documentele solicitate de societatea noastra.

Daca produsul nu este in stare de functionare asa cum s-a garantat, remediile vor consta, in aceasta ordine, in: repararea, inlocuirea produsului sau, daca acest lucru nu va fi posibil, restituirea pretului de cumparare. In nici un caz SC ATU LEADER AUTO SRL, si distribuitorii sau dealerii autorizati nu vor fi supusi platirii oricaror daune ce depasesc pretul de cumparare al produsului

Suport Clienti

Consultantii AutoAtu va stau la dispozitie pentru identificarea pieselor potrivite!

Tel :0759.029.292
: vanzari@autoatu.ro