Livrare

  • 30.11.2018
  • 5097
  • 0

Livrarile se efectueaza de la sediu, de luni pana vineri intre orele 9 – 18 si sambata pana la ora 12:00

Dupa trimiterea unei comenzi din "cosul de cumparaturi", in cel mai scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii Autoatu.ro care va stabili cu dumneavoastra toate detaliile legate de livrare.

Livrarea pieselor aflate in stoc, se va face intr-un maxim de 24 de ore de la confirmarea comenzii,iar pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica o data de livrare.

Pentru clientii nostri am pus la punct o retea de transport care reduce la minimum timpul in care produsele comandate va vor fi livrate. Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara,in  functie de valoarea comenzii si de modalitatea de plata pe care ati ales-o, la valoarea produselor comandate se adauga si valoarea calculata de curier a transportului, iar daca exista o taxa suplimentara de depasire a greutatii se va comunica totul la confirmarea comenzii.

1. In Bucuresti:

  • livrarea este gratuita si se efectueaza cu transportul propriu pentru comenzile mai mari de 100 lei. Plecari zilnice: 10.00 si 14.00.
  • clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei (str. Valea Lunga, nr 54-56, Sector 6, Bucuresti) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate pe site.
  • comenzile mai mici de 100 lei se vor expedia prin curier sau prin transport propriu ,cost 15 lei.

Program showroom

  • Luni - Vineri, între orele 09:00 - 18:00;
  • Sambata 09.00 – 12.00

2. In tara:

Taxa de livrare este de 23 lei  (in limita a 5 kg),la coletele care depasesc 5kg, se percepe 1 leu/kg  ,in Romania (doar in localitatile unde exista sediu Fan Courier sau Nemo Courier).

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului. Este obligatorie incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

 

In cazul in care, in urma unei comenzi ferme, clientul refuza preluarea coletului de la curier, acesta ( n.n. clientul ) are obligatia sa achite costurile de expeditie, atat tur, cat si retur.

ATENTIE: Anvelopele, jantele, acumulatorii auto si elementele de caroserie se taxeaza separat in functie de greutatea volumetrica.

Comentarii (0)

Acest articol nu are nici un comentariu. Fii primul care lasa un comentariu!

Lasa un comentariu

ULTIMELE ARTICOLE

Sistemul de suspensie - informatii utile pentru toti…

Sistemul de suspensie - informatii utile pentru toti…

  • 24.04.2018
  • 1661
  • 0

Putin probabil ca un sofer sa se gandeasca la suspensia masinii, cu toate acestea rolul ei este crucial. Suspensia face totul pentru ca rotile sa ramana conectate la sol, contribuie la o mai buna aderenta…

Uleiul de motor - ghid util pentru incepatori

Uleiul de motor - ghid util pentru incepatori

  • 03.04.2018
  • 1431
  • 0

Uleiul de motor joaca un rol esential pentru masina ta. Fara acesta motorul nu ar functiona, deci masina nu ar merge. Este important sa fie realizata o intretinere corespunzatoare, asadar schimbarea regulata…

Ce este cureaua de distributie si de ce trebuie schimbata

Ce este cureaua de distributie si de ce trebuie schimbata

  • 02.04.2018
  • 2347
  • 0

Ruperea curelei de distributie poate determina deteriorarea motorului masinii si de aceea trebuie sa fii precaut si sa ai in vedere recomandarile producatorului masinii tale. Odata cu numarul de kilometri…

DATE FIRMA

A.T.U. LEADER AUTO SRL
RO33541371
J40/10185/2014

Valea Lunga 54-56
(in incinta Cooperativa Arta Lemnului)
061508 Bucuresti

SUPORT CLIENTI

Procesare comenzi:
L-V: 8:30-18:00
S: 9:00-13:00

Tel: 021.444.77.11
E-mail: vanzari@autoatu.ro