Probleme des intalnite la VW Golf 4,5 si 6


VW Golf

VW Golf este cea mai cumparata masina din gama compacta, dar asta nu insemna ca este o masina perfecta.  Am cautat pentru voi pe forumurile de specialitate, ce probleme intampina posesorii de GOLF la masinile lor pentru a sti sa luati o decizie corecta atunci cand achizitionati o astfel de masina. Avantajul la VW este ca piesele nu sunt foarte scumpe si intretinerea unui Golf, mai ales pe benzina este acceptabila.

Probleme des intalnite la Golf 4

Fiind o masina destul de veche care nu se mai fabrica din anul 2004, la un Golf 4 pot aparea probleme care nu mai tin de producator, ci de fostii proprietari care poate nu au exploatat masina cum trebuie. In primul rand iti recomandam sa schimbi toate consumabilele (ulei, filtre, placute frana, Freon) si sa fii atent in special la :

-          Articulatiile pe fata cedeaza usor

-          Scurgerile de ulei de la motor din cauza imbatranirii garniturilor

-          Sonda lambda trebuie verificata mai ales la masinile aduse din afara, deoarece nu mai ies noxele si nu veti trece RAR-ul

-          Distributia trebuie inlocuita dupa 120 000 km

Probleme des intalnite la Golf 5

Golf 5 a fost un mare succes de piata dar problemele se pare ca nu l-au ocolit:

-          se pare ca motorul 1.4 FSI este cel mai problematic. Lantul de distributie se poate rupe iar costurile sunt foarte mari, deoarece daca se rupe in mers, strica si foarte multe piese conexe. Daca auziti orice zgomot suspect din zona motorului, mergeti de urgenta la service.

-          cutia automata DSG se pare ca nu este foarte fiabila

-          unii posesori au avut probleme cu  pompa de injecție la diesel

-          turbosuflanta se poate defecta daca exploatati masina preponderent in oras la turatii mici

-          compresorul  de aer condiționat se pare ca cedeaza mai repede decat ar fi cazul

Probleme des intalnite la Golf 6

Golf 6 pare mai mult un facelift pentru modelul anterior, deoarece nu exista diferente foarte mari intre cele 2 modele. Au fost utilizate mai mult motoare diesel cu injecţie common-rail, mult mai silentioase. Motorizarea pe benzina a trecut prin asa-numitul proces de downsizing, astfel ca s-a adaugat motorul de 1,2 litri, cu patru cilindri.  Fiind un model mai nou, nu au fost raportate toate problemele pe care le poate avea acest model. Aveti totusi in vedere:

-          uzura ridicata a franelor

-          erori ale sistemului OBD

-          cedari ale rulmentilor suspensiei

Tu ce probleme ai mai avut la Golf-ul tau? Spune-ne si noua printr-un comentariu.

Comentarii

Suport Clienti

Consultantii AutoAtu va stau la dispozitie pentru identificarea pieselor potrivite!

Numar gratuit din orice retea!
Telverde: 0800 800 19
Tel :0758.236.237
Tel :021.444.77.11
Tel :021.444.77.88
: vanzari@autoatu.ro