Probleme des intalnite la VW Passat B5 si B6


Passat B6

Volkswagen Passat este una din cele mai populare masini SH in Romania, atat gama B5 (1996 - 2005) cat si modelul B6 (2004 – 2010) fiind preferate de romani

Imaginea tipica Volkswagen, fara excese de ordin estetic, a devenit un laitmotiv in gama producatorului german, iar Passat nu face exceptie. Din orice unghi ai privi limuzina Passat liniile sunt simple, clare si la obiect, iar aceasta abordare clasica s-a dovedit a fi pe placul clienţilor care prefera pragmatismul si eficienţa.

Dar ca orice masina second hand, exploatarea ei implica unele costuri. Pentru a evita surprizele, va recomandam sa schimbati distributia si uleiul imediat dupa achizitie, deoarece un kit distributie passat 362 costa de la 534 lei, dar va poate scapa de multe batai de cap pe viitor.

Probleme des intalnire VW Passat B5

Cele mai comune probleme sunt cu braţele suspensiei care trebuie înlocuite destul de des, mai ales dacă se circula des pe drumuri cu gropi. Sunt cunoscute şi probleme avute la cutiile manuale, care cedeaza. În aceste cazuri, costurile de reparaţie erau foarte ridicate, deci verificaţi cu atenţie cutia de viteze înainte de achiziţie. De asemenea, sistemul electric poate aduce diverse probleme, fiind în capul listei în ceea ce priveşte problemele semnalate. 

Probleme des intalnire VW Passat B6

Motorul de 2.0 FSI porneste foarte greu cand este ger afara si  are probleme cu consumul mare de ulei si sistemul de injectie.

Alt motor cu probleme este 1.4 TSI care are suficienta putere dar este un motor complicat cu probleme la lantul de distributie, turbosuflanta si injectie.

Legat de motoarele diesel, injectoarele sunt calcaiul lui Ahile, acestea putand ceda cand iti este lumea mai draga. Asta se putea intampla oricand, in timp ce astepti la semafor sau in timpul unei depasiri. Mai interesant e ca sistemul de injectie putea ceda indiferent de rulajul masinii. Frecventa defectiunilor s-a redus considerabil dupa ce vechiul sistem de injectie a fost inlocuit cu sistemul common rail.

Alte probleme semnalate de soferii  de VW pe forumurile de specialitate

- Motorul intra in LIMP MOD datorita blocarii lagarelor de la turbina la motoatele TDI

– Consum de ulei destul de mare chiar si la motoarele mai noi

– Trepidatii la plecarea de pe loc datorate volantei cu masa dubla care se uzeaza in timp

– Fum negru excesiv la acceleratiile bruste care este rezultat din arderea incompleta de carburant din diverse cauze legate de turbina sau injectoare

– Fum alb-albastru specific motoarelor pe benzina de capacitate mica care dau de gol uzura segmentilor si a o-ringurilor de la supape

– Lipsa de putere datorita infundarii EGR-ului o problema des intalnita la noi in tara datorita carburantului de slaba calitate si a exploatarii necorespunzatoare

– Materialul plastic de la interior care este acoperit de un strat de cauciuc se zgarie foarte usor si arata destul de rau in timp scurt de utilizare

– Motorul 2.0 TDI produs pana in 2007 are probleme la injectoare si turbosuflanta dupa un anumit numar de km

- Toba finala rugineste foarte repede, in primii ani de utilizare la modelele pe benzina noi

Asadar nu mai este o noutate pentru nimeni ca masinile second hand sunt totusi o loterie si este bine sa cunoasteti problemele comune  semnalate de alti soferi, pentru a putea schimba sau remedia problemele atunci cand ele apar.

Comentarii

Suport Clienti

Consultantii AutoAtu va stau la dispozitie pentru identificarea pieselor potrivite!

Numar gratuit din orice retea!
Telverde: 0800 800 19
Tel :0758.236.237
Tel :021.444.77.11
Tel :021.444.77.88
: vanzari@autoatu.ro