Ai intrebari?

Ne bucuram sa-ti fim de folos!

Luni-Vineri: 9.00 - 18.00

Sambata: 9.00 - 13.00

Saboti Frana Auto

  • FORD
  • OPEL
  • DACIA
  • AUDI
  • BMW
  • VW
  • SKODA
  • SEAT
  • FIAT
  • IVECO
  • MERCEDES-BENZ
  • RENAULT
  • NISSAN
  • CITROEN
  • PEUGEOT
  • TOYOTA
  • CHEVROLET
  • MITSUBISHI
  • VOLVO
  • MAZDA
  • HYUNDAI
  • SUZUKI
  • ALFA ROMEO
  • MINI
  • KIA
  • HONDA
  • DAEWOO
  • ISUZU
  • JAGUAR
  • LANCIA
  • SUBARU
  • SMART
  • CHRYSLER
  • DAF
  • PORSCHE
  • ROVER
  • SAAB
  • SSANGYONG
  • LAND ROVER
  • LEXUS
  • JEEP

Cele Mai Cautate Piese Auto Pentru Saboti Frana

Sabotii de frana

Sabotii de frana sunt elementele de frecare dintr-un sistem de franare cu tambur. Cand sunt angrenati, acestia aplica forta de franare pe suprafata interioara a tamburilor de frana pentru a incetini vehiculul.
Placutele de frana si sabotii de frana sunt acelasi lucru?
- Oamenii confunda de multe ori placutele de frana cu sabotii de frana. Principala diferenta intre cele doua tipuri diferite de placute de frana si saboti este pozitia lor in vehicul. Desi au un scop similar, sunt proiectate diferit. Placutele de frana se freaca de discurile de frana asigurand frictiunea necesara opririi vehiculului, pe cand sabotii de frana se freaca de suprafata tamburului pentru a incetini vehiculul. Sabotii de frana sunt intalniti la vehiculele echipate cu sistem de franare cu tambur si sunt fabricati din otel. Avantajele sabotilor de frana constau in faptul ca pot fi reciclati, in cazul deteriorarii, acestia pot fi transformati in saboti de frana noi. Pot fi folositi pe rotile din spatele autoturismului, datorita calitatii lor de a nu se supraincalzi. Dezavantajele constau in faptul ca majoritatea vehiculelor din ziua de azi folosesc un sistem de franare cu disc, sistemul de franare cu tamburi fiind mai rar intalnit si de generatie ma veche.
Sabotii de frana sunt placile de frecare curbate care se apasa pe interiorul tamburilor de frana pentru a incetini rotile si a opri vehiculul. Pe masura ce lucreaza pentru a incetini vehiculul, folosind frecare si contact, acestea se vor uza in timp si trebuie inlocuite. De obicei, atunci cand ferodourile de frana au mers prost sau incep sa aiba o problema, ei vor produce cateva simptome care pot avertiza soferul cu privire la o problema potentiala.
1. Zgomotele anormale sunt unul dintre primele simptome care se produc atunci cand sabotii de frana incep sa se uzeze. Zgomotele pot fi auzite pe masura ce pedala de frana este apasata sau eliberata sau, in cazuri mai grave, de fiecare data cand vehiculul este in miscare.
2. Raspuns la frana redusa Un alt simptom al sabotilor de frana defecti este raspunsul la frana redus. Daca sabotiiii de frana sunt uzuati sau supraincalziti excesiv, capacitatea lor de a incetini vehiculul poate fi redusa.
3. Frana de parcare slabita O frana de parcare slabita este un alt simptom al sabotilor de frana defecti. Pentru vehiculele echipate cu frane cu tambur, sabotii de frana sunt cei care tin vehiculul pe loc atunci cand frana este cuplata. Daca acestia sunt uzati sau prafuiti, este posibil sa nu poata tine greutatea vehiculului, fara sa alunece.
angrenaj sabotilor de franasabot de frana
A. pantoful conducator - parghia conductoare a sabotului
B. parghia de tractiune
F. legatura
R. arcul de retinere lateral
T. blocant tija conectare
E. placa de sprijin
H. parghie de reglare
G. arc
DATE FIRMA

A.T.U. LEADER AUTO SRL
RO33541371
J40/10185/2014

Valea Lunga 54-56
(in incinta Cooperativa Arta Lemnului)
061508 Bucuresti

SUPORT CLIENTI

Procesare comenzi:
L-V: 8:30-18:00
S: 9:00-13:00

Tel: 021.444.77.11
E-mail: vanzari@autoatu.ro