Categorii produse

SIMERING ARBORE COTIT BTA n10506bta

Din totalul de review-uri (0)
Distribuitor : BTA
Cod produs : n10506bta

Produs indisponibil.

Dupa ce comandati SIMERING ARBORE COTIT veti fi contactat de un reprezentant de vanzari Auto Atu pentru confirmarea comenzii si stabilirea detaliilor legate de plata si livrarea pieselor auto comandate.

Atribut Valoare
Diametru interior [mm] 30
Diametru exterior [mm] 42
Latime [mm] 8
Cod OEM Masina Descriere
96350161 DAEWOO
22144-39000 HYUNDAI

Simering Arbore Cotit Bta N10506BTA este o piesa auto esentiala pentru buna functionare a autovehiculului tau. Desi durata de viata a acestei componente este mare, ea se poate defecta din foarte multe cauze. In cazul in care Simering Arbore Cotit Bta N10506BTA se strica, iti recomandam sa schimbi piesa cu una noua cat mai repede. Fiecare Simering Arbore Cotit se verifica cu seria de sasiu (VIN – Vehicle Indentification Number) care se gaseste pe talonul masinii. In acest fel ne vom asigura ca primesti produsul compatibil.

Pentru un diagnostic complet, mergi la un service auto autorizat. Ei iti vor schimba si piesa defecta in conformitate cu normele producatorului.

Produsul Simering Arbore Cotit Bta N10506BTA este comercializat de AutoAtu, este nou si dispune de garantia data de producator. Pentru a vedea toate modelele auto compatibile accesati acest link.

Este compatibil cu urmatoarele marci auto: OPEL, LANCIA, FIAT, ALFA ROMEO, SUZUKI, RENAULT, MITSUBISHI, HYUNDAI, DACIA, DAEWOO, SAAB, NISSAN. (vezi toate)

Top autoturisme compatibile: OPEL VECTRA C BREAK 1.9 CDTI (F35) (120CP - 88 KW), LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) (205CP - 151 KW), FIAT BRAVO 1 1.9 TD 75 S (182.AF) (75CP - 55 KW), OPEL SIGNUM 1.9 CDTI (F48) (120CP - 88 KW), ALFA ROMEO 145 (930_) 1.4 i.e. 16V T.S. (930.A3A) (103CP - 76 KW), ALFA ROMEO 146 (930_) 1.4 i.e. 16V T.S. (930.B3A) (103CP - 76 KW), FIAT MAREA 2.4 JTD 130 (130CP - 96 KW), SUZUKI SX4 (EY, GY) 1.9 DDiS (RW 419D) (120CP - 88 KW), ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) (190CP - 140 KW), RENAULT TRAFIC 2 PLATOU 2.5 dCi 145 (EL0J) (146CP - 107 KW), FIAT BRAVO 1 1.4 (182.AG) (75CP - 55 KW), FIAT MAREA BREAK 2.0 155 20V (154CP - 113 KW), OPEL SIGNUM 1.9 CDTI (F48) (100CP - 74 KW), MITSUBISHI 3000 GT cupe (Z1_A) 3.0 i 24V 4WD (Z16A) (286CP - 210 KW), FIAT MAREA BREAK 1.9 JTD 110 (185BXT1A) (110CP - 81 KW), LANCIA DEDRA (835_) 1.8 GT 16V (835EH) (131CP - 96 KW), LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 20V (838BG1AA) (155CP - 114 KW), FIAT BRAVA 1.9 JTD 105 (105CP - 77 KW), LANCIA DEDRA SW (835_) 1.8 16V LE (835FG) (113CP - 83 KW), FIAT BRAVO 1 1.9 JTD 105 (105CP - 77 KW), LANCIA LYBRA SW (839_) 2.4 JTD (839BXE1A) (135CP - 99 KW), ALFA ROMEO 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) (140CP - 103 KW), ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 1.9 JTD (932B2) (105CP - 77 KW), ALFA ROMEO 146 (930_) 1.6 i.e. 16V T.S. (930.B2B, 930.B2C) (120CP - 88 KW), FIAT BRAVA 1.9 TD 100 S (182.BF) (100CP - 74 KW), FIAT BARCHETTA 1.8 16V (130CP - 96 KW), FIAT MAREA BREAK 1.9 TD 75 (75CP - 55 KW), FIAT DOBLO 1 1.9 D Multijet (120CP - 88 KW), FIAT STRADA 1 1.9 JTD (80CP - 59 KW), FIAT BRAVA 1.9 TD 75 S (182.BF) (75CP - 55 KW), FIAT COUPE 2.0 20V Turbo (220CP - 162 KW), RENAULT MEGANE 1 LA 1.4 (LA0E, LA0V) (75CP - 55 KW), ALFA ROMEO 147 (937_) 1.9 JTD (937.AXF1A, 937.BXF1A) (101CP - 74 KW), LANCIA LYBRA SW (839_) 1.9 JTD (839BXI1A) (110CP - 81 KW), FIAT PALIO BREAK 1.9 JTD (80CP - 59 KW), LANCIA LYBRA (839_) 1.9 JTD (116CP - 85 KW), OPEL VECTRA C BREAK 1.9 CDTI (F35) (100CP - 74 KW), ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 2.0 16V T.SPARK (932B21__) (150CP - 110 KW), ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916.C2__, 916C2C00) (150CP - 110 KW), FIAT MAREA BREAK 1.9 JTD 105 (185BXN1A) (105CP - 77 KW) (vezi toate)

BTA 

BTA a fost fondata de John Orsulic in 1997. Cand era tanar, John isi petrecea timpul invatand comertul la mai multe reprezentante nationale. In tot acest timp, John a invatat despre valoarea pe care o are fiecare automobil in parte, si a invatat cum avand grija si detinand cunostinte legate de masina ta poate creste viata si performanta acesteia.

Cand John a terminat studiile a decis sa construiasca singur o afacere, unde a invatat cum sa foloseasca majoritatea instrumentelor ce se folosesc in reparatiile auto.

Cu toate ca John a invatat cele mai avansate tehnici din domeniul reparatiilor auto, nu a uitat vreodata lectia invatata din toti acei ani petrecuti in comert.

A inceput prin a oferi reparatii pentru masinile prietenilor si vecinilor: cerand doar o mica compensatie pentru munca sa. John nu a uitat niciodata gratitudinea celor pe care i-a ajutat. Nu a uitat niciodata sentimentul oferit de momentul in care clientul isi ridica masina reparata din service.

John a deschis BTA Automotive in 1997. Inca de atunci a oferit un service excelent si ofera o experienta frumoasa tuturor clientilor.

AutoAtu.ro comercializeaza piese auto noi de la producatori de top ca Bta.

Cod OEM Masina Descriere
96350161 DAEWOO
22144-39000 HYUNDAI
Producator Model Motorizare Carburant Cilindri Tip constructie Constructie de la Constructie pana la

MODIFICARI ALE PRETURILOR !

Preturile afisate pe site sunt ORIENTATIVE, valabile in limita stocului real al furnizorului si devin FINALE numai in momentul in care vor fi comunicate clientului de catre consilierii AUTO ATU, dupa verificarea potrivirii pieselor solicitate pe autoturism, conform seriei de sasiu furnizata de client !

ATENTIE !

La anumite produse ce sunt incluse in programe de reciclare ale producatorilor, cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, compresoare A/C, etrieri frana, casete de directive, turbocompresoare, etc, pentru a beneficia de pretul redus afisat pe site, se poate solicita predarea la schimb a piesei vechi de pe masina, sau se va percepe suplimentar o taxa pentru piesa veche. Piesele vechi la schimb se vor returna curatate de mizeria provenita din exploatare, in termen de maxim 14 zile de la achizitionarea piesei noi. Taxa de piesa veche va fi comunicata in fiecare caz in parte de catre consilierii nostri, inainte de confirmarea comenzii.