Top 5 cele mai intalnite defectiuni la Skoda Fabia


Top 5 cele mai intalnite defectiuni la Skoda Fabia  Utile

Stabilitatea este o calitate pe care orice sofer o cauta la urmatoarea sa masina. Liniile clare si elementele de design exterior placute sunt si ele in lista de prioritati. Peste toate, insa, ramane grija pentru cheltuieli pe care masina cumparata o cere pe termen mediu-lung.

 

Skoda Fabia are latura ei sensibila si, dupa caz, defectiuni intalnite frecvent despre care utilizatorii vorbesc si cu care service-urile se ocupa. Sigur, in functie de generatie, caroserie si motor, viata de sofer la volanul unei Skoda Fabia difera semnificativ.

 

Asa cum este cunoscut, ajunsa la maturitate – a treia generatie – Fabia a inceput cu o structura realizata pe baza lui Volkswagen Polo. Prima generatie a avut trei versiuni de caroserie si anume hatchback, sedan si break. Tot atunci s-au evidentiat problemele specifice modelului.

 

Principalele probleme aparute la Skoda Fabia 

A. Dinspre inceputurile Fabiei, primele pozitii pe lista de defectiuni frecvente au fost ocupate de problemele legate de frane si lumini. Testele profesionale au descoperit adesea urme avansate de uzura la sistemul de franare in cazul multor exemplare.

 

B. Motoarele sunt suficient de puternice si de obicei nu prezinta defectiuni. Cu toate acestea, trebuie tinut cont ca niciun un cal mic nu trage la o caruta mare la nesfarsit. In final, se imbolnaveste si chiar te lasa. Probabil motorul de 1.4l cu 75CP sau varianta economica a sa, motorul 1.4 TDI cu aceeasi putere, ramane alegerea sigura. Trebuie spus insa ca motorul de baza 1,2l este slab si ca, de asemenea, soferii au criticat adesea motoarele TDI nerafinate intalnite la Skoda Fabia.

 

C. Asa cum orice masinarie nu-i perfecta, doar perfectibila, asa sufera si Skoda Fabia de cateva lipsuri. Unii detinatori vorbesc despre defectiuni intalnite la caseta de directie electro-hidraulica. Acestia au observat scurgeri sau dificultati de operare. Ei recomanda adesea cutia fabricata de KOYO, fiind mai putin problematica decat TRW – adica celalalt producator cu care lucreaza compania.

 

D. Inclus in acelasi departament urmeaza ca frecventa problemele intalnite la pompa servo TRW sau KOYO, care de asemenea curg. O alta cauza poate fi si controlerul integrat.

 

E. O alta problema care tine intr-o oarecare masura de sezonul rece este furtunul de la spalatorul de parbriz (compartiment motor). Problema apare indeosebi iarna si mai ales cand rezerva de lichid cu antigel se apropie de epuizare. Exista posibilitatea ca sa se arda siguranta instalatiei.

 

Ca orice model de masina din clasa aceasta, Skoda Fabia este printre cele care au avut o evolutie buna. Cu fiecare generatie, constructorul a continuat imbunatateasca zonele sensibile, noua generatie promitand un nivel de fiabilitate ridicat. Cu toate acestea, cei care opteaza pentru un model mai vechi ar trebui, cel mai probabil, sa se orienteze spre exemplarele din perioada 2000-2002, versiunea hatchback. Cu un pret destul mic, masina are o mecanica fiabila pe gustul multora dintre fanii marcii.

 

Daca esti interesat de piese auto pentru Skoda Fabia, la AutoAtu le gasesti la preturi avantajoase!

Comentarii

Suport Clienti

Consultantii AutoAtu va stau la dispozitie pentru identificarea pieselor potrivite!

Tel :0759.029.292
: vanzari@autoatu.ro