Comanda piese auto online sau la 021.444.77.11

Top 5 defectiuni intalnite la Opel Astra G


Opel Astra G

Opel Astra G face parte din gama compacta si este concurent pentru Golf 5 si Ford Focus. Desi este o masina cu un design destul de anost si clasic, se pare ca fiabilitatea ridicata l-a facut un model destul de popular in Romania. Cu toate acestea au existat cateva defectiuni des intalnite la Opel Astra G :

Supapa EGR Opel Astra G

O pierdere a vacuumului in galeria de admisie din orice motiv poate duce la un amestec sarac ce face motorul sa dea rateuri si sa consume mai mult carburant. Asemenea, supapa EGR ce nu se inchide la ralanti atunci cand motorul este rece sau cand este in sarcina mare, permite gazelor de esapament sa fie reintroduse in cilindri. 
Trebuie sa verificati daca sunt pierderi de vacuum, si/sau sa demontati si curatati supapa EGR. O metoda rapida si usoara de detectare a pierderilor de vacuum este prin pulverizarea unui spray curatator in zona garniturii galeriei de admisie in timp ce motorul este la ralanti. Daca ralantiul are fluctuatii bruste inseamna ca spray-ul curatator este aspirat in motor prin locul unde galeria nu este etansa. Remediul in general presupune inlocuirea garniturii galeriei, sau galeria daca este crapata.

Debitmetru de aer

Neschimbarea filtrului de aer la timp, poate cauza defectarea debitmetrului de aer. Senzorul de masa de aer are impact direct asupra cantitatii de combustibil injectata (benzina) si a debitului de gaze arse recirculate (diesel). Orice defect a debitmetrului de aer va avea ca efect aprinderea lampii de emisii poluante precum si reducerea performantelor motorului (turatie de ralanti ridicata sau instabila, consum marit de combustibil, putere scazuta).

Consum si scurgeri de ulei

Motoarele de 1.4 si 1.6 pe benzina au o ungere proasta si nu ajunge uleiul in partea superioara a rampei, axul cu came cedeaza, tachetii incep sa faca zgomot, valva electronica EGR cedeaza des, motoarele pe benzina incep sa consume ulei dupa 150.000 de km.

O alta problema o reprezinta garniturile de la motor, care in timp isi pierd proprietatile si se ajunge la scurgeri destul de mari de ulei. Se pot remedia relativ usor dar implica un cost mare de manopera, deoarece unele garnituri se afla in partea de jos si trebuie demontat aproape tot motorul.

Rugina

Una din cele mai mari probleme la Opel Astra G o reprezinta rugina. Desigur asta nu afecteaza performantele masinii dar un element ruginit este mai expus in cazul unui accident si nici estetic nu arata foarte bine. Un Opel Astra G rugineste in zona pragurilor, a aripilor, esapamentului.

Alte probleme des intalnite la Opel Astra G ar fi alternatorul (releul si diodele) electromotorul se uzeaza prematur, curge senzorul de debit de pe pompa de injectie si masina pierde combustibil si se defecteaza calculatorul de pe pompa de injectie. Aceste probleme au aparut la masini cu rulaj de peste 150 000 km.

Comentarii

Suport Clienti

Consultantii AutoAtu va stau la dispozitie pentru identificarea pieselor potrivite!

Tel :021.444.77.11
: vanzari@autoatu.ro